Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ شاد, دانلود اهنگ عروسی, دانلود اهنگ تولد, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ سریال دل رضا بهرام حکم دل است

دانلود آهنگ سریال دل رضا بهرام حکم دل است

دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی سریال جدید نمایش خانگی دل با صدای رضا بهرام رایگان و کیفیت 320

شعر اثر: علی ایلیا , آهنگساز اثر: بابک زرین , تنظیم: بهتاش زرین

آهنگ سریال دل رضا بهرام

 

متن آهنگ دل رضا بهرام

حکم دل است که مشکل است بین من و تو
حکم دل است که فاصله است بین من و تو
حتی اگر از دوریت این دل بمیرد عاشق محال است که فراموشی بگیرد
من در خطرم بی عشق بی بال و پرم بی عشق
بی عشق جهان یعنی یک چرخش بی معنی
من در خطرم بی عشق بی بال و پرم بی عشق
بی عشق جهان یعنی یک چرخش بی معنی
حالا ببین نام من از نامت جدا شد بی رحم من سهم من از تو گریه ها شد
این خانه بعد از تو شده دیوانه خانه در من نمرده این جنون عاشقانه
من در خطرم بی عشق بی بال و پرم بی عشق
بی عشق جهان یعنی یک چرخش بی معنی
من در خطرم بی عشق بی بال و پرم بی عشق
بی عشق جهان یعنی یک چرخش بی معنی

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post