Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ شاد, دانلود اهنگ عروسی, دانلود اهنگ تولد, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ امین رستمی نشونی

دانلود آهنگ دوست داشتم و دارم تویی عمر دوبارم امین رستمی نشونی

متن آهنگ نشونی از امین رستمی

دوست داشتم و دارم

تویی عمر دوبارم ، بخوای یا نخوای دلو واست میارم – ♩

اینو گفنم و میگم بدونه تو میمیرم ♪♪ تو که نیستی من ار کی سراغتو بگیرم ♫♫

──|♫●|──

دلم چه بی قراره نشونیتو نداره ♪♪ اگه بی تو بمونه میمیره بی ستاره – ♩

نگیر ازم بهونه صدام کن عاشقونه ؛ ببین که وقتی نیستی چه غمی داره خونه ♫♫

──|♫●|──

نگاه کردی تو چشمام ولی عشقو ندیدی ♪♪ تا فهمیدی میخوامت ،دوباره دل بریدی – ♩

میمونم پای عشقت اگه بازم بگی نه / شاید با رفتن تو بگم به زندگی نه ♫♫

──|♫●|──

دلم چه بی قراره نشونیتو نداره / اگه بی تو بمپونه میمیره بی ستاره – ♩

نگیر ازم بهونه صدام کن عاشقونه ♪♪ ببین که وقتی نیستی چه غمی داره خونه ♫♫

نگاه کردی تو چشمام…

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post