Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ شاد, دانلود اهنگ عروسی, دانلود اهنگ تولد, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود ریمیکس جدید میثم ابراهیمی میخوامت

دانلود ریمیکس جدید میثم ابراهیمی به نام میخوامت

Download New Remix Meysam Ebrahimi – Mikhamet

هم اکنون ریمیکس میثم ابراهیمی میخوامت با لینک مستقیم کیفیت 320 و 128

دانلود ریمیکس میثم ابراهیمی میخوامت

 

متن آهنگ میخوامت میثم ابراهیمی

چه دردی داره دوری تو ازم عشقم الهی هرچی عاشقه برسن به هم
هر جا هم رسیدیم گلی بهتر از تو ندیدیم هرجارم بگردیم عاشق تر از من کسی نیست

تو بارونی یه نمه هم آرومی دردی ولی درمونی بگو همیشه میمونی
آخ که کور بشه هرکی نبینه عشق ما دوتارو بزنیم به دریا و با هم بریم جاده شمالو
دست دلم نیست که آخه انقده من میخوامت تموم زندگیم شدی بد افتادم تو دامت


کور بشه هرکی نبینه عشق ما دوتارو بزنیم به دریا و با هم بریم جاده شمالو
دست دلم نیست که آخه انقده من میخوامت تموم زندگیم شدی بد افتادم تو دامت
آخ داره دلم میره برات جز من نباید کسی تورو بخواد بگو چی داری تو تو چشات که دلو میبره انقده زیاد


تو بارونی یه نمه هم آرومی دردی ولی درمونی بگو همیشه میمونی
آخ که کور بشه هرکی نبینه عشق ما دوتارو بزنیم به دریا و با هم بریم جاده شمالو
دست دلم نیست که آخه انقده من میخوامت تموم زندگیم شدی بد افتادم تو دامت
کور بشه هرکی نبینه عشق ما دوتارو بزنیم به دریا و با هم بریم جاده شمالو
دست دلم نیست که آخه انقده من میخوامت تموم زندگیم شدی بد افتادم تو دامت

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post