Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ شاد, دانلود اهنگ عروسی, دانلود اهنگ تولد, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ حمید هیراد خداحافظ

دانلود آهنگ حمید هیراد خداحافظ

دانلود آهنگ تو میخواهی سهم کی باشی با صدای حمید هیراد هم اکنون با لینک مستقیم کیفیت 320 و 128 به همراه متن موزیک 

Download New Music By Hamid Hiraad – Khodahafez

(این آهنگ دلی می باشد)

حمید هیراد خداحافظ
متن آهنگ تو میخواهی سهم کی باشی حمید هیراد

به شوقی که دیگر برایم نمانده – ♩
به عشقی که من را به سویت کشانده …!

──|♫●|──

نمیخواهی پیش من باشی – ♩
تو میخواهی سهم کی باشی …!

──|♫●|──

خداحافظت ، شور شیرین من – ♩
خداحافظت ؛ عشق دیرین من …!

──|♫●|──

خداحافظت ، حرف دیگر نمانده – ♩
خداحافظت ، عشق زیبای من …!

──|♫●|──

خداحافظت ؛ کل دنیای من – ♩
خداحافظت ، حرف دیگر نمانده …!

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post