Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ شاد, دانلود اهنگ عروسی, دانلود اهنگ تولد, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید فرشاد آزادی به نام دل

دانلود آهنگ جدید فرشاد آزادی به نام دل برای سریال نمایش خانگی دل

تمام آهنگ های اجرا شده در تیتراژهای میانی سریال دل با صدای فرشاد آزادی 

دانلود آهنگ فرشاد آزادی دل

 

متن آهنگ دل از فرشاد آزادی
دلم برات پر میزنه به سیم آخر میزنه
کنار تو نبض دلم صد دفعه بیشتر میرنه
حال و هوام کنار تو یه حس خوب و عالیه
بودن تو روزای من روزایه خیلی عالی
دلم برات دل دل میزنه دل میزنه هی
کی میرسه به تو قلبم آخه بگو بگو بگو کی
تو رو که میبینم یهو دستو پام میلرزه
همین که تو کنارمی یه دنیا می ارزه

با تو آرومه قلبم با تو من روبراهم
با تو هر جای که باشم پر هیجانم
من تو رو میخواستم روی تو حساسم
تو عزیزی واسم من رو تو وسواسم
این من دیونه تا تهش میمونه
قصه ما دوتا لیلی و مجنونه
دلم برات دل دل میزنه دل میزنه هی
کی میرسه به تو قلبم آخه بگو بگو بگو کی
تو رو که میبینم یهو دستو پام میلرزه
همین که تو کنارمی یه دنیا می ارزه
با تو آرومه قلبم با تو من روبراهم
با تو هر جای که باشم پر هیجانم

دانلود آهنگ رضا بهرام دل

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post