Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ شاد, دانلود اهنگ عروسی, دانلود اهنگ تولد, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ گرشا رضایی دوست دارم

دانلود آهنگ گرشا رضایی دوست دارم

گرشا رضایی دوستت دارم

 

باید یه نفر می اومد توی دنیام که بخواد من و با عیبام که دلش بلرزه با هوام
باید یکی که واسه من همه چیزه می اومد توی قلبم برزیزه اونی که واسم خیلی عزیزه
دیگه نمیشه تو رو نخوام بیا وسط خاطرهام دوست دارم آی نمی دونی که دوست دارم فقط به تو بیام
دیگه نمیشه تو رو نخوام بیا وسط خاطرهام دوست دارم آی نمی دونی که دوست دارم فقط به تو بیام

دانلود آهنگ گرشا رضایی دوست دارم

کم کم عزیزم تو دلم با تو غوغا شد خودتم می دونی چیا شده عشقم
عزیز خودت و با من رها کن بی هوا به چشام نگاه کن
دیگه نمیشه تو رو نخوام بیا وسط خاطرهام دوست دارم آی نمی دونی که دوست دارم فقط به تو بیام
دیگه نمیشه تو رو نخوام بیا وسط خاطرهام دوست دارم آی نمی دونی که دوست دارم فقط به تو بیام
دیگه نمیشه تو رو نخوام بیا وسط خاطرهام دوست دارم آی نمی دونی که دوست دارم فقط به تو بیام

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post